מחריד: מסמך רשמי של הרש"פ קורא להסתה לרצח יהודים

פנחס בן זיו No Comments on מחריד: מסמך רשמי של הרש"פ קורא להסתה לרצח יהודים

הרשות הפלסטינית קוראת לרצח יהודים בדרשות בכלל המסגדים שלה היום: מסמך שפורסם הבוקר מטעמה, קורא להסתה לרצח יהודים בדרשות יום השישי. רגבים: "הרש"פ מכריזה מלחמה. אסור לאפשר לדרשות להתקיים"

אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מסמך שפרסם הבוקר משרד ההקדשים ברשות הפלסטינית ונחשף על ידי מחלקות המחקר של ה"קול היהודי" ותנועת רגבים, מפרט שורת הנחיות ומסרים לקראת דרשות יום השישי, ביניהם מסרי הסתה נחרצים: "אנו קוראים לבני עמנו הפלסטיני.. השמירה על הרכוש הציבורי והאישי היא חובה לאומית דתית ומוסרית.. עמנו הפלסטיני, למרות הכאבים והטרגדיות אינו יכול להרים דגל לבן עד לסילוק הכיבוש והקמת המדינה הפלסטינית העצמאית ובירתה ירושלים"

וכן סימוכין מתוך השריעה, ביניהם ביניהם החדית' האנטישמי המסית לרצח יהודים: "לא תגיע השעה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים והמוסלמים יהרגו אותם, עד אשר היהודי יתחבא מאחורי האבנים והעצים והאבנים או העצים יאמרו "הו מוסלמי, הו עבד אללה, זה יהודי מאחוריי, בוא והרוג אותו."

על רקע הפרסום אמש, כי ראש הממשלה נתניהו שולל שליטה ישראלית בעזה כיעד למלחמת "חרבות ברזל" והאפשרות שהשליטה תימסר לרשות הפלסטינית נמצאת על השולחן, אומרים בתנועת רגבים: "מסמך זה מהווה הוכחה בוטה ונוספת לכך שאין הבדל מהותי בין מטרות חמאס למטרות הרשות הפלסטינית שמעוניינת גם היא בדבר אחד – רצח יהודים באשר הם וסילוק היהודים מכל רחבי הארץ"

ומוסיפים: "חובה על מדינת ישראל למנוע את דרשות ההסתה במסגדים. המסמך הוא הכרזת מלחמה לכל דבר ועניין. אסור לשגות באשליה שהרשות הפלסטינית שונה מחמאס, והמחשבה להעניק להם שליטה בעזה מסוכנת וחסרת אחריות. הקריאה המפורשת להסתה מצטרפת לשורת הצהרות תמיכה במתקפה הרצחנית בשמחת תורה, לתשלומי משכורת לרוצחים ומשפחותיהם, בתוכם גם רוצחי התינוקות והקהילות בעוטף עזה ובדרום. המסרים האלו יובילו ישירות למתקפות ורצח, אסור ומסוכן לאפשר להן להתקיים."



0 תגובות